sommar, helgen och tonårsförälskelser (som lever kvar)

Om 22 dagar åker jag till Öland.
Om 22 dagar är det alltså sommar.
sommar på riktigt, den offentliga sommaren.
Jag har nedräkning på min dörr, för jag känner verkligen hur jag behöver Öland.
sommar och lov, lov är att överdriva då jag ska jobba heltid, men samvetet tänker jag lämna i Strängnäs.
Hejdå samvetet, vi ses i höst.

http://hannana.blogg.se/

Hanna har gjort ett fin kollage ifrån helgen :)
det är lite synd att det inte finns ett enda kort ifrån vår första svensexa.
(vår enda kanske också)



å, ja!
jag måste berätta en sak.
jag är kär, det var någon vecka sen nu.. ;)
men Gud, jag hade nästan glömt bort min kärlek till Chris Daughtry.
Asså shit vilken röst, vilken man.




jag borde skriva om skolan idag.
om globalisering och multinationella företag,
för det är mycker viktigare än fåniga tonårsförälskelser.
(jag är dessutom två år för gammal för sånt)
men jag orkar inte, jag har inte lust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0