ska jag bryta benet här näst?

jag måste få gnälla, innan jag sätter min näsa i Svensk förvaltningspolitik.
jag är en oturs drabbat människa. (för stunden)
för ett tag sen hade jag munsår, jag tror jag skrev om det.
sen åkte jag ju på världens förkylning, förkylningen är jag snart av med,
men vad pryder nu min överläpp?
ett nytt munsår.
ett dubbelt så stort munsår.
ett äckligt, ont, fult, elakt, stickande, kliande munsår.
det känns som läppen ska gå söner.
sprängas.
jag kommer inte kunna visa mig,
jag kommer inte kunna konsentrera mig,
jag kan inte borsta tänderna, inte öppna munnen,
inte använda serat, inte skratta.
utan att det värker, utan att det känns som att någon sticker nålar i min läpp.

aaaaaaaaaah, stackars mig!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0