imorgon är det fredag.

jag dog.
nästan.
allt är trött, varenda liten muskel jag har på min kropp.
hjärnan, som inte är en muskel, den är också trött.
jag har ett kapitel och läsa och anteckningar att renskriva.
imorgon är jag nästan ledig.
jag har lovat mig själv att göra klart min omtenta.
resterande delen av fredagen får bjuda på sovmorgon, Goliat och intag av hästana.



jag har kommit på en sak.
att en anledning till att ha pojkvän är att benen blir rakade.
(mer intim blir jag inte)
jag borde dessutom fixa mina tånaglar.
jag gör det inte, jag har ingen att göra det för.
jag kan inte svara på om det är dåligt eller inte.
Gud vad fånig jag är, det finns tusen bra grejer med att ha en kärlek.
saker som inte alls har med rakade kroppsdelar att göra.

September – Kärlekens tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0