envisa häst, hala is och min planerade vardag.

innanför Goliats lurviga gula päls gömmer sig en åsna.
en envis åsna. eller en gris. en röd gris.
Hilma kan konstatera det..

jag ramlade idag igen.
knät är blått och byxorna smutsiga.
mina fina jeans. tur att de höll.
äckliga, hala dumma is!

å så jobbet ja!
vikariat på fritidsgården.
check :)

om jag bortser ifrån att jag har så mycket att göra att jag tänker när jag sover.
så tycker jag om min välfyllda kalender.
nästa fredag får jag träffa Hanna. :)
på lördag är det Hampus tur att laga mat.
till dess och där emellan har jag tentaplugg,
PM-skrivande och en bok om Italens demokrati att läsa ut.
jobba ska jag få göra på måndag och åsnan (idag var han det) ska få all kärlek jag har.
jag ska sluta gnälla, solen skiner nästan varje dag och jag har det himla bra för stunden.

The Allstars Cover Bob Sinclair ft. Gary "Nesta" Pine – Love Generation

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller en rosa gris? du i de där konstiga kläderna

2011-03-16 @ 22:45:49
Postat av: Anonym

jag såg nu att det är våffeldagen nästa fredag! <3

2011-03-17 @ 15:01:06
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0