HELGEN.

Sex hos Jonas var lyckat.
riktigt bra :)
idag har bjudit på ikea och lite andra affärer i Örebro.
jag har hunnit rida, tränat och gått fram och tillbaka till stallet och tagit in hästar.
jag ska duscha nu, sen plugga.
det finns alltid något att göra.
just nu längtar jag till dagen då jag kan komma ifrån stallet och känna mig ledig.
helt ledig.

Brolle – 7 Days And 7 Nights

Erik Saade, okej.. han ser bra ut. han har bruna ögon och lite rockig stil.
men, asså Brolle, oslagbar!
Hanna och jag ska dela, så är det ju.
broderligt, systerligt.
ja, för så är det. Pappa har adopterat Hanna, iaf de gånger hon är här.
Fina Hanna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har det så bra jag.. :). hälsa alla hemma <3 du och jag. vi delar!

2011-03-14 @ 20:32:31
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0