sexuell, tack det räcker så!

jag är sexuell.
det handlar inte alls om att "komma ut ur gaderoben"
jag är bara trött på den kultur vi lever i.
äckliga matcho manliga Sverige.
så här enklat är det.
är du kille och gillar killar, men samtidigt vill satsa på en fotbollskariär.
skaffa en flickvän. eller lev singel, säg för Gud skull inte att du är homosexuell.
fotbollskariären kan annars läggas på hyllan.
jag undrar bara, varför fokus på vilken sexuelläggning man har?
vadå läggning?
jag blir väl inte kär i någons könsorgan.
Hallå liksom? 
jag trodde det handlade om personkemi, inte könsorgankemi..
rätta mig om jag har fel. 
jag kan ju erkänna att jag aldirg älskat snoppar.
trots min enligt alla andra hetrosexuellaläggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0