Matplaner

om jag inte skulle bli lärare.
då skulle jag vilja ha ett litet matställe med lättare gröna rätter.

jag har läst recept i typ en timme.
eftersom jag inte vann bowlingen ska jag vinna det här.
allt för äran.
jag hittar inget som är wow. men inspiration.
därför blir kvällens uppgift att sätt ihop en meny.
jag har har nästan ett tema, min efterrätt förstör.
men jag måste ha den. måste verkligen.
på lördag går Halv åtta hos mig av stapel hemma hos Jonas.
den andra april är det min tur.
där emellan ska Hampus och Madde stå för varsinn middag.
jag ser verkligen fram emot de här fyra lördagarna.
med tanke på i lördags vet jag att vi kommer ha roligt.
riktigt roligt.

Björn Afzelius – Sång till friheten



en må bra bild ifrån igår :)
Fina Goliat.
jag kan inte låta bli att förundras av vår relation.
tänk att jag har 500 kilo som gör precis som jag ber.
jag har lärt honom att pussas och igrr när vi var ute och gick mötte vi två hundar.
ja, vi mötte två hundar som var ute och gick med sin matte.
det kändes bra att jag hade en häst som kunde bete sig.
som snällt gick straxt bakom mig och inte drog min arm urled.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0