lördag (vad säger man)

jag vann, nästan.
om jag inte hade förlorat, då hade jag vunnit.
Yes liksom! Wow!
aja, någon måste förlora också.
jag gjorde det idag.
eller igår, snarade.
idag ska jag få scons igen, kanske inte helt okej med scons två söndagar i rad.
men, äh. jag orkar inte vara ordentligt. jag är det oftas annars.
kvällen kan iaf summeras som lyckad.
bowling, underbart umgänge, sköna kommentarer och djupa diskussioner.
hem kom jag. till en bäddad säng. bästa mamma, gissar jag.
nu ska jag lägga mig.
sängen är mitt one night stand. ett troget sådant.
vilket ligg jag kommer få?! jag kan knappt bäga mig.
det bästa med allt är att jag bara behöver lägga huvudet på kudden och dra täcket över kroppen.
done! alla nöjda. både sängen och jag. jag älskar ömsesidighet.

jag lyssnar inte på något och rubriken är skriven sist.
puss!

Kommentarer
Postat av: hampus

Kan man säga något annat än att det var en 100% lyckad kväll=D

2011-03-06 @ 08:03:37
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0