idag skiner solen och jag drömmer om en cykel.

för sju timmar sen gick jag och la mig.
jag har redan hunnit dammsuga hela huset.
inklusive vädrat och skakat all mattor.
pluspoäng. :)
nu ska jag plugga, läsa PM och ordna inför tentan.
jag måste tillägga att jag klarade första tentan i statsvetenskapen.
ännu mera pluspoäng :)
solen skiner och jag känner mig glad.
idag är en bra idag!

E.M.D. – Anywhere Is Paradise



för ungefär ett år sen skulle jag köpa ny cykel.
jag behöver en ny, då den jag har nu är flitigt använd sen april 2002.
nu har jag hittat min dröm.
alltså verkligen dröm.
jag vill ha den, vill, vill vill!
jag känner att jag skulle älska den.
jag skulle aldrig sluta cykla, Gud vad jag vill ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0