hellre sköldpadda än valross :D

så här enkelt är det idag.
det är inte min dag.
misslyckande i köket.
Goliat snubblade så jag höll på att ramla av.
jag tänkte väl att det skulle räcka med otur, men inte.
Jonas och jag hade stämt springdejt vid halv åtta.
vi gick ut hårt.. så när vi kommit ungefär halvvägs
konstaterar jag att det inte var så jobbigt som jag trodde.
men sen, jag snubblar, känner hur jag tappar fotfästet, jag lättar och flyger fram.
ett magplask. jag sätter mig upp och gapskrattar.
inser ju verklige hur dum jag måste sett ut.
"Förlåt att jag skrattar Cicci, men det såg så roligt ut. 
  Du såg ut som en sköldpadda."
Citerat Jonas.

knät och foten gjorde ont. men jag reste mig och vi fortsatte.
Jösses, hahaha!

det har blött på knät och foten känns stel,
imorgon måste det vända.
jag skriver tenta mellan 14.10-18.30. 
så nej tack till tabbar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0