Goliat och Cykeln. :)

jag och mamma skulle åka och titta på cykeln idag.
eller rättare sagt, kolla om den fanns.. vad den kostade å lite så.
så stod den där, den sista han hade kvar.
en Monark cupcake.
det fanns andra också, fina cyklar. lite billigare.
men jag ville ju ha den där.
muffinscykel.
jag provade den, blev kär och betalade.


jag cyklade stolt ifrån kilenkrysset, ut till stallet.
jag red på banan, det var några månades sen jag kände mig så ett med Goliat.
vintern har inte riktigt tillåtit finlir på banan..
jag tänkte, ändrade min sits, rörde på lillfingret å allt stämde.
Klockrent :)



nu ska jag duscha. sen plugga.
om jag har tur och om någon är pigg kanske jag kan få cykelsällskap ikväll.
en sväng bara, lite grann bara. ett varv runt kvarteret.

om mindre än två veckor fyller jag 21 år.
idag känner jag mig som typ 6.
som ett lyckligt litet barn.
imorgon kommer jag ha träningsvärk i mina mungipor.
haha!

E.M.D. – You And Me Song


Kommentarer
Postat av: Szilvia

Hej!
Vilken fin cykel!
Idag var jag ute på blocket och letade efter en begagnad cykel i Malmö och såg en jättefin Monark Cupcake till salu. Jag mailade försäljaren och gick sedan ut på google för jag ville se om jag kunde hitta storlek på däcken och då hittar jag din bild. Den är exakt samma som används i annonsen. Då undrar jag, är det du som säljer din cykel eller har någon stulit din bild och försöker sälja något som inte finns?
Här finns annonsen:
http://www.blocket.se/malmo/Monark_Cupcake_46442793.htm?ca=23_11&w=0
Hör gärna av dig snarast möjligt, du har min mailadress.
Med vänliga hälsningar
Szilvia Nagy

2013-04-15 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0