en regnig torsdag.

massor med mortion.
promenad till goliat, promenad ifrån goliat, träna, promenad till goliat, promenad ifrån goliat.
klockan är typ åtta sen. alltså när jag kommer hem.

Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck

idag saknade jag lägenheten.
idag hade jag velat bott i Eskilstuna.
det är ett himla åkade fram och tillbaka.
tid tar det också. massor med tid.
snart borde mina lila springbyxor vara klara.
kanske inte är jättelyckat att tumla dem..
men vad skulle jag göra då?



bilden är helskum.
det är Goliats borste med hundra kilo (nästan iaf) vinterpäls i motljus.
någon gång, efter att jag öppnat café, då ska jag bli fotograf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0