En dag på stan med mamma.

Idag, Haha!
Mamma och jag hade kallat till möte på stan.
alla som ville fick komma, en del dök upp.
jag undrar hur många bekanta vi hejade på.
när vi hade stött ihop med familjen Gillberg för typ femte gången blev det komiskt.
jag var hungrig och kissnödig, vilket resulerade till en mycket givande besök på Bolaget.
ikväll är det Inger, jag och vindruvor på Nya frititdsgården.
Underbara människor som får en att må bra :)

Mamma gör en så kallad "Hilma". Världens leende och visar något.

Mamma lägger ner vinet som jag fick välja. (Flaskan var fin)

Jag försöker få med mina och mamma skor, samt rödvinshyllan på bild.

Mamma tycker att jag ska bära hennes tunga korg, därför tar hon kassarna.

Jag väntar på att mamma ska betala. Kan inte annat än älska mina skor.

Petter – Baksmälla

LÅTEN HAR INGET MED IDAG ATT GÖRA,
det råkar vara den jag lyssnar på just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0