Bak.

Melissa Horn – Sen en tid tillbaka

det är iaf en tröst att det finns florsocker när man misslyckas i köket.
lite puder, löst likosm.
som med puder i ansiktet, en tåkig hy blir genast finare med lite puder.
länge leve pudret, eller allt som går att pudra.

eftersom jag har en ledig dag idag har jag bakat.
två sorters bröd och en chokladkaka.

igår köpte jag min andra boken på bokrean.
den första var en bok om drömmar, något som faktiskt intresserar mig.
igår blev det en bok ur 500 serien. den med pajer.
de två andra hade jag innan, tanken är att jag ska ha alla.

(underförstått att jag faktiskt fyller år snart)

de ska stå i mitt kök, sen när jag blir stor nog (läs rik) att flytta hemifrån.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0