en känslovåg över Strängnäskvällen

på kylskåpet sitter en lista med femtio naturliga höjdpunkter.
det står bland annat dricka milkshake. det vore ganska gott nu.
en choklad.
det står också långa telefonsamtal.
jag la precis på ett långt telefonsamtal.
jag kan inte förklara känslan, därför behåller jag den för mig själv.
varm choklad med smak av sockerdricka säger ändå ingenting.



Snöflinga!
Hälsa mormor och morfar.
Isabelle.
Jag saknar dem.
Allt blir bra nu, kraften kommer tillbaka.
Jag vill komma ihåg dig som på bilden, rund och go.
Men vit blank päls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla hjärtat <3 Det är tur vi vet att hon har det bra nu! <3

2011-02-01 @ 19:05:47
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0