2/2-11

http://hannana.blogg.se/2011/february/till-minne-av-snoflinga.html

Jag kan inte annat än för tillfället älska att vara jag.
jag tillhör en av världens mest bortskämda människor.
jag har världens bästa familj, så är det bara.
jag har världens bästa Goliat.
jag har världens bästa Hanna. Zoo liksom, vad mer begär man?

Ett telefonsamtal.
jag har mellan klockan 18.09-22.27 pratat i telefon.
jag är världens lyckligaste, solklart värdelns lyckligaste.

dessutom ser det ut som att jag kommer få tag på ett par converse vecka åtta,
i den Kungliga huvudstaden. Jag hoppas kunna hitta ett par som inte är enfärgade.

Nej, ikväll är en bra kväll.
En av de bästa på länge.
En av de bästa på riktigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0