nedräkning?

jag kunde varit jätteduktigt idag.
det var jag inte.
jag är trött, har ont i huvudet, känner mig seg, tråkig och har ont överallt.
håller jag på att bli sjuk?
Goliats små gula öron är min räddning.
det ligger något underförstått i öron :)

imorgon börjar nya kursen, jämförande politik.

till helgen är det 100-dagars fest.
för dem som ska ta studenten,
för en annan betyder det typ 100 dagar till sommaren.
HUNDRA DAGAR till bruna ben, hamburgare, glass, Goliat på tomten.
hundra dagar till Öland.
jag behöver Öland nu, jag behöver sommar.
D-vitamin. sommatnätter.
jag är gnällig idag, usch!
jag är trött på det här vädret, på vinterjackan å på tjocka tröjor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0