skrift, Goliat och ideologier.

mamma tror jag kommer bli knäpp,
liksom tack för det stödet.
hon menar på att jag skriver för mycket.
jag funkar så att när jag pluggar försöker jag få plats med så mycket som möjligt
på så liten plats som möjligt.
dvs att en en hastig blick över mina renskrivna anteckningar ger intryckat av hieroglyfer.
mamma liknade mig med personer i filmer som blir helt galna av att räkna ut något,
så det bara skriver och skriver..
Haha!
vänta bara tills jag börjar skriva små medelanden på väggarna och rista in tecken på mitt golv.



Midsommar 2010.
jag hittade mammas bilder.
sommaren som kommer ska jag lämna bort min kamera,
det finns för få bilder på mig och Goliat tillsammans.

idag känner jag mig duktig.
jag skulle dock behöva någon som ville diskutera ideologier med mig,
det är en enda röra i mitt huvud.
jag kan ju så mycket som erkänna att jag inte är konservativ.
och att kommunismens tanke, inte alls verkar att hålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0