15 december.

värt att notera.
man blir aldrig färdig.
idag har jag förutom plugg och Goliat rumsterat om bland mina julsaker,
för typ sjuttioelfte gången.
jag har fixat i mitt skafferi och har även en garderob som behöver lite kärlek.

imorgon är det redovisning,
jag som dragit på mig ytterligare en förkylning känner mig inte alls pepp.
host, krax och snörvel är inte jätteroligt att lyssna på.
jag ska skriva stödord nu, plocka färdigt (så gott som), duscha och försöka sova.

imorgon kväll är det två dagar ledigt.
på lördag får jag troligtvis en julgran,
på söndag, jul med Hampus och Jonas :)
att det bara är si så där 9 dagar till julafton känns ju lite märkligt.
ingen snö, inga julkänslor.



vill dansa bort fler nätter på havet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0