lycka, när den är som allra bäst!

idag är en bra dag.
jag galopperade barbacka på stubben.
total lycka.
jag började skolan, träffade Bea.
men också Natalie, Linda och Jouline på stan.
total lycka.
jag och Bea åt mat på Ikea och handlade så mycket saker att jag glömde mitt tåg.
i praktiken betyder det att jag fick vänta i 1½ timme och släpa minst 300 ljus på station.
total lycka. (nästan)
pappa kom och hämtade mig.
total lycka.
jag gick ut till Goliat och sa godnatt.
total lycka.



dessutom, verkar det som att jag kommer fylla den här veckan också.
lite studier, lite Goliat, en tripp till Örebro, favorit tjejer.

imorgon ska jag klippa min lugg, rida en långtur och läsa i mina nya böcker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0