min älskade blogg, tusen hjärtan

jag har internet till klockan elva imorgon.
bara för att jag råkar jobba på ett ställe med fina människor.
om 19 dagar är jag hemma igen.
det vill säga att hela sommaren har gått.
jag har haft världens bästa veckor i juli.
jag levde i drömmen. men som alla vet, drömmar tar slut.
antingen vaknar man upp, eller så väcks man.
jag blev väckt. påmind om att drömmar inte går att leva i på riktigt.
jag har haft Hanna här, Hampus och Jonas.
jag har ridit, jag har skrattat och gråtit.
mest ha jag jobbat, jag har jobbat så mycket att jag drömt om mitt jobb.
då vaknade jag och trodde att jag hade hamburgare under kudden.
ibland är det skönt att vakna ur drömmar.
IBLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0