fredag 12 augusti, fullmåne och söta gubbar.

Jag är farsinerad över att det här fungerar. Jag kan blogga från mobilen :) Det är en ljusglimt i vardagen. Idag kom min fina familj hem. Det är fullmåne och jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag har världens finaste häst. Egentligen, trots ljusglimten har jag inget viktigt att skriva. Jo, om farbrorn som köpte korv av mig idag. Som blev alldeles jätteglad för att jag pluggade till lärare i svenska som andraspråk. Hans lycka till när han gick gjorde hela min dag. Puss på positiva människor. Verkligen jättepuss! Jag kan skriva art siri snarkar också. Så högt att det stör mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han ville nog stoppa sin korv i dig

2011-08-17 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0