i brist på annat att göra.

jag älskar två saker just nu.
(även om jag fortfarande är himla bitter)
solen och boken om kroppspolitik.
wow. jag skulle kunna sträckläsa den.
fattar ni, sträckläsa kurslitteratur.
fem av fem liksom.
jag har läst kapitlet om abort, håller på med kapitlet om prostitution.
författaren vänder  ut och in på alla problem.
som att abort kan ses som något dåligt för kvinna,
då mannen inte behöver ta något ansvar över sina spermier,
eftersom att det "bara" är å göra en abort.
för en abort är ju liksom något man gör för nöjes skull..
(kanske borde man överväga, inget sex innan äktenskap,
eller iaf inte sex innan ett seriöst förhållande)
en annan sak, som jag för en stund sen upplevde.
tjejen i kassan på konsum när jag skulle handla.
tanten innan mig fattade inte riktigt kortmaskinen
(vem gör det om man inte jobbat i kassa?)
jag lovar, kassatjejen suckade högt minst sex sju gånger.
hur svårt ska det vara å vara trevlig?
jag fattar inte.
sen flinade hon åt mig, liksom som att,
tanter ska inte handla med kort.
usch, ännu mer sur.


Kommentarer
Postat av: Natalie

MEH! Vilken dryg kassörska.. Och du! Tack för peppen att läsa :)



Kram!

2011-04-26 @ 10:44:30
URL: http://www.ostroe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0