bubblande glädje :)

för stunden är jag uppe bland molnen någonstans.
jag känner mig bara jätteglad.
ingen mer har hänt, än att jag och mamma har varit på gympa.
jag och Hilma har lyssnat på fåniga låtar.
just nu sitter jag och lyssnar på Markoolio.
jo, men jag fyllde tjugoett här om dagen.
Markoolio lyssnade man kanske på för tio år sen.

men äh, man är inte äldre än man känner sig och idag har jag varit barn,
på gympan.
jag sänkte nog medelåldern med iaf tio år :)
mamma kände några där å oj, vad jag hade växt..
Haha!
- jag kommer ihåg att du hade tre små söta döttrar.
(någon där, som tydligen hade varit sköterska hos tandläkaren)
- det är är min äldsta. (mamma)
- så vi är inte så små längre. (jag)
- nej, det ser jag ju. (tandsköterskan)



den här låten gjorde min kväll :D
det kan knappast bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0