Super duper onsdag :D

inte för fem öre ångrar jag att jag trots min megaförkylning pallrade mig till skolan.
jag ska kort försöka sammanfatta min UNDERBARA dag.

Jag och Natalie fick sitta längst fram på övervåningen på bussen.

Vi (att tillägga, Vi = fyra stycken som läser statsvetenskap)
blev stoppade av en moderat som försökte  få oss att förstå att friskolor är
det optimala. För, hej nej vi har inte lärt oss att vara kritiska till polotiken.

Natalies kommentar om att moderattjejen blå nekade våra påstående.
(fatta blå, liksom)

Alla i Eskilstuna, i princip alla har idag haft gula kläder.

Jag har ätit glass.

Jag har skrattat i princip hela eftermiddagen, i SOLEN!

Jag har köpt en blus til bröllopet.

Jag har ridit och busat i skogen med Goliat.

Hampus ringde mig och vi ska försöka få till något i påsk.

Mamma och pappa och Hilma kom och mötte mig vid stallet.

Wiie, Bästa dagen den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0