imorgon och idag

tänk vad fort det kan vända.
vad lycklig jag är som har så fina människor omkring mig.
helt klart, puss på fina kommentarer :)

jag har inte träffat pappa och Hilma sen i torsdags.
inte mamma och Julia sen i söndags.
helt klart, jag saknar min familj.
imorgon kommer de hem,
därför (eftersom det är fredag imorgon)
måste jag städa.
jag ska göra det nu, ut med alla mattor och fram med dammsugaren.

idag var en bra dag, helt klart.
jag var i skolan (semniariet går att diskutera)
det känns lite dumt på nå vis å säga att påsen och avokadon var roligast.
jag hann hjälpa Mian med en liten gräshage, sen red vi en sväng.
tror faktiskt vi skrattade i princip hela tiden.
sen kom Hampus, vi lagade mat, åt mat och gick en nästan två timmars runda.
jag kan ju inte annat än påstå att jag ska gifta mig med den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0