Hopplöst.

om tröstäta är ett sätt att försöka komma till rätta med allt,
är det var jag för stunden ägnar mig åt.
det känns dumt, jag har liksom varit duktig idag.
långpromenad, cykling och ridning.
beach 2011 kan jag ju glömma.
(iaf om jag ska fortsätta med mitt ätande)
jag ska jobba och repetera hittills avklarade kurser i sommare.
så jag kommer ändå inte ha tid med beach 2011.
jag får nöja mig med Egby 2011,
eller nöja, det låter så hårt.
Egby 2011 passar mig alldeles utmärkt.
jag och Goliat, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: hampus

du o goliat de SKA bli??

trodde jag redan att de var =P

2011-04-12 @ 11:50:50
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0