en torsdag med mamma.

idag har jag varit med mamma.
vi har varit på KlädEttan.
jag undrar vilka som hanldar där..
sen åkte vi till ÖB, köpte salladskrydda och jord.
efter ÖB åkte vi till Coop.
mamma köpte vindolmar och jag en till 500 bok med recept.
(att vi sen fick åka tillbaka och byta för att Julia hade köpt just den i paket är en annan historna)
nu har jag 500 soppor och 500 muffins i min bokhylla.
sen tidigare: 500 pajer, 500, cocktails och 500 pizzor.
snart är kanske samlingen komplett. :)
aja, efter Coop åkte vi till kyrkogården, planterade påskliljor hos mormor och morfar.
satte tussilago hos mammas mormor och morfar.
Åkersbesöket anslutades hos moster, med fika och fotoalbum.
tanken var att jag och mamma skulle hinna tillbaka till träningen..
tanken alltså.

Owl City – Vanilla Twilight

dessutom har jag smått inlett min födelsedag.
jag fick nyss paket av Julia, för att hon inte är hemma på söndag eftermiddag.
en vit och rödrosa sjal med små bollar.

en annan sak också,

Bushäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0