byxor, Goliat, leenden och giftemål.

jag hittade ett par byxor,
smala med hög midja.
mörkblåa.
alltså kommer jag kunna använda mina studentskor.
det känns skönt att jag ska ha byxor.
nog för att det är varmt på dagarna, men så fort solen försvinner.
jättekallt och jag VET att det kommer bli sent imorgon.
idag är också en sån där bra dag.
jag har tydligen gjort underverk som har förtjänat massor med sånna dagar på sista tiden.
det blev Goliat, ridtur med Mian och Taffee, glass med Hampus och Jonas,
promenad, Goliat igen och ytterligare timmar i stallet.
om typ en kvart rullar dessutom två bilar ner för garagenedfarten.
wiie!

mitt i min vardagsglädje har jag missat dagens bröllop,
i London har det varit eller är ska jag skriva festligheter.
jag lovar, imorgon kommer bli precis lika bra.
nej, BÄTTRE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0