vi är fångar av tiden, som ett avtryck av en hand... Koppången.

liksom bara för at det känns som att jag längtar tillbaka till när jag var yngre.

idag ska jag inte ha några åsikter.
jag ska bara tala om hur min dag har varit.
jag har spenderar största delen av dagen i skolan.
bland fonetiska uttryck och typologiska termer.
kvällen spenderades i stallet, nu väntar jag på att mitt nagellack ska torka.
imorgon bär det av till Strängnäs, för jag ska hämta mina nya glasögon :)

fy, så himla tråkigt. så opersonligt, inga tankar.
blä. fast egentligen, jag känner inte så mycket.
jag är trött, jag är jämt trött.
jag ska göra övningen vi fick i skolan och börja spåna på min fonetiktenta.
sen är det kväll..
å så kan jag inte låta bli att sakna sista året på Asken, eller ännu bättre, första året på Thomas.
då jag pluggade när alla andra sov, för att få tiden att räcka till.



jag blir aldrig den samma, från och med du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0