torsdagen som aldrig tog slut.

jag har haft full fart sen kvart över sex imorse å jag måste erkänna att jag funkar bäst då.
först gick jag upp med mamma, åkte till Eskilstuna.
I lägenheten intogs frukost, sen ut till Goliat. långtur i skogen inklusive packning och massa fix med hans grejer till flytten.samtidigt, bokade jag transport och fick svar på mina undringar vad gällde Åsby.
tillbaka i lägenheten blev adressändringen fixad, jag sa upp elen, hemförsäkringen, ringde hon som ska ta över lägenheten, åt lite lunch, ringde Hanna, bokade resa, mamma ringde, var på k-rautar, var på Rusta, var på byggmax, köpte fog, pratade med pappa tillbaka till k-rautar, köpte tapeter, ner på stan hämta smörgåstårtor till mammas jobb, köpte puder, väntade på Klas, som aldrig kom.. gick hem, lagade mat, åt mat. klockan är tjugo i nio och jag ska nu ta tag i det som jag inte hunnit med. Typologin.

Jag bör skriva mer om resan, som vekligen känns som julens höjdpunkt.
Hanna och jag i Göteborg för en helg.
julmarknad, julklappsinköp, lite semester.
underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0