Skördefesten 2010

16 timmars jobb och en tenta som precis blev klar, vilken helg.
väl hemma, men det kändes vemodigt att åka ifrån Öland.

nästa sommar är oviss, blir det en sommar till med hamburgare och glass, eller ska jag prova på något nytt?
blir det något nytt har jag vänt min sista burgare.
jag är kluven.
desstuom bör det tilläggas att jag trivts som fisken i vattnet hos Ulf och hans familj.
jag måste fundera, jag har fått tillåtelse att göra det. det hänger lite på min farbror också.
orkar han 6 timmar i en transport på 22-åriga gamla ben?
jag vill ha han i köksdörren!






just ja, min svarta dåliga skor gick att reklamera.
jag är numer en slolt ägare till ett par cerisa converce!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0