IRRITERANDE!

aaaaah!

jag blir tokig, arg!!
riktigt arg är jag på tele2 nu, som fortfarande ser till att mitt internet inte funkar.
det här ledde till att jag fick klä på mig,
(ljusa jeans när det är snö! emot mina egna regler)
cykla,
(ännu mer emot mina regler när det är minus grader, då jag vet hur klantig jag är) 
för att ta mig till skolan och sitta här med datorn.
så arg!

inte ens fick jag boka ett grupprum hela dagen, för tolv kommer det någon annan.

jag fattar inte varför man inte kan bli tagen på allvar, varför kan tele2 inte be om ursäkt för att det klantar till sig.
förlorar en kund, visst jag är en av många, men aldrig mer.
no more tele2!

det va lika i somras, med mobilen.



ta mig till globen och gör mig till kung.. (drottning)
kung (drottning) över Johnsson och Brolle.
äh, skämt å sido.
ta mig tillbaka iaf <3




Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej MariaCecilia,



Jag beklagar att ditt internet inte fungerar och att du fick lägga ner tid och energi på att hitta en annan lösning.



Om det fortfarande inte fungerar som det ska får du gärna maila mig dina kunduppgifter, så undersöker jag saken och återkommer till dig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-10-25 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0