fredag, en vanligt fredag, med vanliga känslor.

jag kom upp åtta, tvättstugan var bokad.
äntligen en morgon som inte sovs bort, om jag fått något vettigt gjort sen åtta förutom att tvättstugan blev ren behöver vi inte diskutera.

den här helgen skulle behöva heta typologistudier.
den heter mer roa sig med Hanna, på någotvis försöka komma hem ifrån Stockholm och spendera söndagen i ruste som befinner sig i kroppen efter en konsert.
jag är hopplös, just nu helt omotiverad.
jag ska åka ut till stallet, vänta på Klas, lämna tillbaka bilen, åka hem.
det är fredag, jag MÅSTE plugga.
ikväll ska jag vara duktig, försöka iaf.

ibland upplever jag det som att jag är ensam med att göra allt man inte ska.
det är då man känner sig som sämt.



just ja, mina nya glasögon.
stora, bågar.
glasögon som syns.
man kan endå inte dölja synfel, inte för dem som ser.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0