drömmar, väder och hamstrar

Hanna :) även om du kanske försökte vara anonym lyckades du inte.
Göteborg, snart bara en månad kvar!

klockan är tillbaka vriden, det vill säga att man i natt fick sova en timme mer.

jag var på långritt i natt.
eller inte jag, för jag jobbade.
sålde korv, tillsammans med gänget från i somras.
arg var jag, riktigt arg!
kunderna var sura och ingen försökte höja tempot.
sen mötte vi upp ett gäng som varit på långitt. annars hade de inte hitttat hem.
det är konstigt med drömmar, vad får man allt ifrån?

det regnar i Strängnäs.

 

bilden har med igår att göra,
vi dog nästan.. eller Milly kanske typ gjrde det.
hala hamster som tappades i golvet.
jag hörde henne springa i sitt hjul i natt.
annars hade jag aldrig förlåtit mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0