städningen, stallet och hästen

done!

ärligt, jag trodde aldrig det skulle bli färdigt
men nu, äntligen!
det enda som saknas är pappa och transporten, vilket får vänta tills imorgon.
de mesta av mina saker befinner sig redan på fafnevägen, det enda som inte är nerpackat är de saker som krävs imorgon när frukosten ska intas.
men annars. står alla mina saker i en hög i hallen och i köket.
att flytta är ett hästjobb.
Jag beundrar Hanna och Wille som har flyttat flera gånger på bara några år.
vilket göra!

imorgon är det stallet på morgonen, 6.25 går bussen.
jag längtar tills imorgon kväll.
då är det slut på allt runtfarande.



den här bilden.
eftersom att jag oftast håller i kameran blir det sällan bilder på mig och Goliat tillsammans.
det här är ett undantag, ett undantag som kan få försvinna.
leendet har inget med rosetten att göra.
jag är 8 år egentigen.
en 8 årig flicka som är sjukt stolt över sin egna häst
(vilken precis fått en rosett)

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 gånger på 2 år, inte okej! det värsta är att jag vill flytta igen, först vill jag ha egen lägenhet, inte andra hand. efter skolan vill jag ha ett eget hus. så flytta minst 2 ggr till inom 3 år. hoppas det räcker sen!!! :)

2010-11-13 @ 10:38:34
Postat av: emma

vad är det för stam på goliat? :)

2010-11-15 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0