bankärenden, vänner och Goliat

idag gick jag till banken.
jag skulle sätta in mina återfunna euro
å vet ni vad hon bakom sitt höga skrivbord säger..
- vi har slutat med kontathantering.
- jaha, svarar jag. något förvånad.
går där ifrån, blir irriterad.
liksom vad gör man på banken nu? om man inte håller på med pengar.
betala räkningar, flytta pengar å allt sånt där kan jag ju fixa själv med dosan.
nej, jag fattar verkligen inte.. 

imorn, imorn, imorn.
hos Hampus och Jonas.
det känns som evigheter sen.
det känns som det behövs



Hanna behövs också <3
min zoo!



idag blev det skogspromenad med Goliat,
något är tokigt med hans öga.
svullet och rinnigt.
skrutthäst.


Kommentarer
Postat av: zoois

haha ja säg det... ingen idé o försöka sätta in mina euro o dollar jag hittat då:). saknar dig!

2010-11-22 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0