sista måndagen i mars

jag försov mig imorse. kors i taket, för annars kan jag inte sova.
halv nio slog jag upp ögonen, 9.15 var det föreläsning. men jag hann, riktigt snabb :)
efter skolan, var jag och hämtade mitt paket ifrån adlibris. tre helt nya böcker, varav en var inplastad, fonetik light, jag men hur värdefullt låter det liksom inte?
jag införskaffade också i två par tights, ett par för att mamma ville att jag skulle ha ett par hela, nya svarta, tjocka. så ett par sånna fick det bli, jag hade ju fått pengar. sen kunde jag inte låta bli ett par tunna, rosa på lindex, 34 kr med min 30% check. dessutom var det rea på accesoarer på gina, så jag fick några nya armband. fick köpa iaf.

ikväll väntar satslösning och positionsschema, det låter precis lika roligt som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0