Aprilplaner

Goliat luktar inte illa länge.
Idag kunde jag tagit sovmorgon, men det går inte.. det är helt enekelt något fel.
igår blev det städning, Klas, Jonas, solsken, hundar, Goliat, pizza och Melodifestival. Jag som hejade på flickfavoriten Darin tyckte inte att rätt låt vann. Vi får väl se hur det går i Norge i maj. Men innan maj kommer april och jag kan inte annat än längta. Igår bokades en tågbiljett till Kalmar den 7 april. Min 20 års dag kommer att firas där, mamma har lovat restaurange. fast Öland och vår lockar såå mycket mer en middagen. Sen anländer jag i Eskilstuna igen den 11, för att dagen där på bege mig till Riga. Jo, emn april ser väl okej ut.

Jag fortsätter att drömma om hunden, som förr eller senare måste dyka upp.
lite längtar jag tills imorgon också, så jag kan få anmäla mig till kurserna nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0