skola för hela slanten

nu har jag gett upp. vi bjuder på improvisation imorgon, två gånger till och med. det är att bjuda på sig själv. förberedelserna inför imorgon gick väl okej, egentligen. jag står inte för vad som står i arabiska-arbetet då mer än hälften är plankat ifrån wipikedia.. LATA VUXNA! men för resten, jag gillar till och med vår redovisning, den om arabiskan. (skilj nu på arbetet och själva redovisningen) vi kör ett säkert kort med söta barn och Pippi Långstrump..så det ska nog bli bra. leenden kan jag lova.
jag har en hemtenta som ska in på söndag, på fredag måste den bli klar, jag vill ha helg, helg med grammatiktentan. borde läsa igenom det jag skrivit, det ska jag göra nu. avsluta min skoldag med att göra färdigt det som är klart.

sen tar vi natt, för huvudet är trött på språkberikande program och negativa kursare. blä på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0