överraskning.

surprise!
en till bok, en dyr bok för nästan 200kr! BLÄ!!
jag hoppas att nån har den så jag kan kopiera, annars får jag önska mig Svenskan fonlogi i födelsedagspresent.
det står klart och tydligt att litteraturlistan ska vara klar 15 dagar innan kursstart, idag var det delkursstart, jag har fixat alla böcker. eller, jag hade för nu ska det vara en till. suck och stön, som att man var gjord av pengar.
för andra gången har jag skrivit ut tentan, den här gången är den klar, jag har iaf svarat på alla frågor, nu väntar mamma så glatt på att få hjälpa mig imorgon. det tycker jag om, mycket om.

nu är det läggdax, men först kolla om Silja gjort som de lovat.. för tredje gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0