minnen, den blå boken och min farbror

tillbakablickar, yes!

musiken som mina granar just hör är musik som väcker otroliga minnen
asken, kyrkan, första kärleken, Afrika, joggingrundor.. allt..
mina kära mp3 låtar, det bästa från det mesta
jag läset gamla blogginlägg  och hittade något jag fastnade för.

minnen finns där så länge man behöver dem
vissa minnen försvinner helt enkelt inte, de finns där för att de betyder något, jag tänker se till att de stannar kvar, även om känslan är borta. jag behlver dem för att vara jag.

sail the ocean - Darin,
texten står på en mapp ifrån nian, jag va olyckligt kär.

det är läggdax nu, jag är sådär trött, det har tagit mig hela dagen (till å från) att läsa ett kapitel i den blåa boken om andraspråksinlärning, det kallar jag prestation. imorgon är det skola hela dagen.. först föreläsning sen grupparbete, ingen sol hoppas vi på, för då känns det surt att inte kunna rida i dagsljus.

påtal om gamla inlägg, det va en hel del om Goliat,
idag tog vi en tur i solnedgången jag å min farbror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0