kunskap, skola och lycka

Hanna säger att man kan använda strypkoppel. nej, jag menade dressyrlänk på sin hund utan att det skadar. hon säger att det är ett bra hjälpmedel. Jaha ja, där ser man.

halv sju i morse åkte min telefon i golvet, sen kunde jag inte somna om. i en timme till hade jag kunnat sova, men det gick inte. vrida och vända sig..så jag gav upp.

idag blir det skola, grupparbetet ska färdigställas. sen ev. öppet hus med grabbarna grus..(om man rimmar omendvetet betyder det att man har en helmigbeundrare) hinns öppet hus med, förjs det av Goliat och intag av hästar, för att avsluta kvällen med mat och film.

insåg jag en sak, höjden av lycka. bestämde mig för att läsa ett kapitel ur den sk. röda Bibeln, tillhörande min utbildning. när jag slog upp kapitlet hade jag reda läst det, vilket betydde att jag kunde lägga hela min själ i satslösningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0