klockor som stör och kulör som förstör

trött!

jag hatar när man är mitt i en dröm och så ringer klockan och drömmen är som borta
imorse var det så, jag kommer inte ens på drömmen nu.. å för en gångs skull var det en bra dröm. inga älgar, inga ordklasser, jag var glad, bekymmerslös.

om si så där en kvart ska jag traska iväg till skolan, kar ingen lust, solen strålar och det lockar att åka ut till Goliat och ria en långsväng. men var sak har sin tid, förövrigt behlvs en vårgarderob som passar till orange! idag letade jag fram en av Klas tröjor, visserligen inte vårig, men inte rosa, eller någon annan färg som inte alls passar med min kulör på håret. jag har min gröna sjal, den är riktigt snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0