en slags känsla

just nu känner jag en känsla, som innefattar allt det där man inte vill känna.
jag är arg, irriterad, hungig, trött, sur, ledsen och önskar mest av allt att jag var fyra år och utan problem.
jag blir tokig på att alltid vara överallt och ingen stans, på att alltid bli räknad med. hur ska man bete sig för att folks ska bli nöjda? ärligt, jag är liksom ingen magiker. tänk om man liksom på något sätt kunde vara alla till lags, samtidigt som man själv inte kom i kläm. gruppuppgifter är det värsta som finns, att alla inte gör lika stor del, det kan jag acceptera, men när det kommer till å lösa andras problem..då blir jag tokig. inte så det märks, men på insidan. okej, jag borde typ växa upp, sluta gnälla och kanske sluta ta åt mig, men jag kan inte..jag kan inte sluta bry mig. ta bort mig, idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0