Vår!


bortsätt från snön är det vår
fåglarna sjunger
jag red i ridbyxor utan att frysa ihjäl å Goliat börjar tappa pälsen
underbart!

imorse gick jag upp starx efter åtta och städade. allt blev torkat och dammat. jag dammsög och slängde ut den lilla mattan i rummet på balkongen, så snö fick göra sitt med den. det tog två timmar! så skönt med rent och fint!

idag blir det jag å Siri, vilken fredag!
jag ska plugga, tänkte jag. håller på å skriver ut en artiket på 16 sidor. han sa artikel. en väldigt lång artikel, så det finns ju att göra. läsa alltså.

en annan sak, som jag har insett är att jag gillar covers bättre än orginal. Darns variant på viva la vida, så mycket bättre. Idol Eriks, variant på walking in Memphis. mycket bättre än orginalet. två låtar, jag ska komma på fler. en annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0