tantkläder, mamma och lördagsplaner

helt ärligt, jag ser ut som en något grå apelsin i håret,
men jag kan inte låta bli att tycka om det.
helt ärligt, det är annorlunda och det passar med min bleka hud.
idag gjorde jag å mamma Tunapark
jag skulle ha vinterskor, inga skor blev det så jag går vidare i mina converse med raggsockor
love,love,love
men, en grej. åå det va så kul,
mamma skulle in på Flash.
jag utbrister, nej mamma måste vi gå in här. det ÄR en tantaffär
jag kom ut med en påse, inte mamma
en paljettop och en grön halsduk, en grön så att apelsinen ska få lite blad
hahaha, liksom. jag.. tant? :O
mamma hade kul å det

idag är också första dagen utan plåser på mitt skärsår, åå vad stolt man kan vara!
mamma sa att det var svullet å att det såg ut som att jag förlorat en bit, nehä, liksom!!

ikväll är jag ensam, har lite å läsa så det blir väl jag å böckerna.

utgång på lördag, yes or no..?
åå, jag vet inte, jag kommer förmodligen dö av ett tröttfnitteranfall vid sju på kvällen
för på lördag bär det iväg, jag Klas och Goliat till Närsjö
13 kilomerter på motorvägen, vi ska ta omvägar för å slippa alla bilar
upp halv sju,
visst vore det lite skoj å få göra sig fin och i glada vänners sällskap, så. why not?
Men jag kommer vara så sjukt trött, vi får se om Anna å Veronikas övertalningsknep biter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0