facebook

att lägga sig själv och vakna lika ensam
egenvalt? jag ska ställa Goliat på bakongen.
men det var inte grejen, utan saken är den att jag tänker vara lite grinig
pappa tycker att jag ofta är det och Hampus har sagt att jag låter som en terier som skäller, så bäst att leva upp till

FACEBOOK,
facebook i all ära
för personer med brett kontaknät, vissa har över 300 vänner, inte vissa de flesta
300 vänner wow!
status
eftersom att jag helt saknar status, ligger jag på straxt över hundar.
inte lika imponerande
jag börjar funderA på hur många av de hundra jag hälsar på och som hälsar på mig
det är inte annat än skrattretande
om man är vänner, hälsar man inte då?
Facebook är rätt falskt,
visst det kan vara bra också, kontakt världen över, hitta gamla vänner (som man typ ändå glömt bort)
ändå är det som ett måste som en drog.
vad händer där ute, vad gör folk

Maria Cecilia Lundberg ska nu äta frukost

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är faktiskt sant. man "känner" ju inte ens hälften av dom där man har där. på riktigt alltså. ens vänner är väl dom man umgå med och tycker om? :)

2010-01-14 @ 14:30:41
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0