exa3, besök och HANNA

igår fick jag en ny dator. en alldeles egen bärbar dator. den är tyst och har ett rutmönster på framsidan. stilren. men den är världens segaste!! jag har aldrig varit med om liknande. herre gud. nu ska exan bli klar. den ska bli klar ikväll, sak samma om jag får sitta tills i natt. jag orkar inte tänka på den mer. exa tre, som i södertälje heter exa två. den har gett mig ångest. den ska jag slippa from imorgon

det knackade på dörren. hyresgästföreningen, som ville värva medlemmar. jag vet ju inte alls vad det handlar om, desutom hörde jag ju inte vad han sa. haha. jag teckade nej, sa att jag skulle kolla på nätet. jag har inte tid med honom. jag har ju en exa som ska bli klar.

so long

dessutom är det Hannas 21 års dag idag :D

grattispussar på zooiz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötaste! =)

2010-01-13 @ 20:26:05
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0