Exa, Goliat, hemmafru och besök

jag har en anonym bloggläsare som tycker att jag är sötast :)
lycka, lycka, lycka!!

idag kom den in, exa 3.
äntligen

jag var en snabbis hos Goliat, jag frös och det var mörkt.
lathet kan det också kallas.

men efter Goliat, hej va duktig jag var :)
koka äppelmos, bakade två sorters bröd och en äppelkaka..
sen fick jag besök. Oskar var här, vi drack kaffe, eller han drack kaffe å jag drack te. så prata vi om allt :) skönt att slippa sitta själv

imorgon måste jag boka tvättstugan, jag hatar att vara där nere, men det finns inte plats i påsen. inte ens för ett par trosor!

jag fryser och saknar Klas.

tråkigt inlägg.
sammanfattande bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0